Pagina's

zondag 2 februari 2014

Hema special effect glitter

Hey allemaal,
Hema heeft sinds een tijdje een nieuwe beautyafdeling. En daarbij horen natuurlijk nieuwe nagellak lijnen! Vandaag test ik de special effect glitter lijn voor jullie. In deze lijn zitten 6 glitter nagellakjes waarvan ik er 4 aan jullie kan laten zien. Maak je klaar voor prachtige kleuren en een overvloed aan verschillende soorten glitters. :)




Dit zijn de nagellakjes die ik jullie vandaag laat zien. Ik heb de rode, paarse, lichtroze en blauwe kleur. Verder zitten er in deze lijn ook nog een gele en een felroze kleur. Het leuke van deze lijn vind ik dat het niet allemaal dezelfde lakjes zijn met een ander kleurtje, In ieder potje zitten ook verschillende glitters en verschillende vormen waardoor de lakjes niet allemaal op elkaar lijken.

 De blauwe lak is de eerste die ik jullie ga laten zien. De lakjes zitten in de gebruikelijke Hema potjes van 11 ml. Verder bevat deze blauwe lak verschillende soorten glitters. Er zitten veel hele kleine glittertjes in, maar de lak bevat ook een flinke aantal grote, zeshoekige glitters.






Dit is hoe de lak eruit ziet op mijn nagels. Ik vind de kleur echt supermooi! Ik had verwacht dat dit de zoveelste doorschijnende glitterlak zou zijn maar de dekking van deze lak is echt heel goed! Ik heb hier twee laagjes aangebracht met een topcoat eroverheen. Het enige minpuntje bij deze kleur is dat de glitters wat wegvallen in tegenstelling tot hoe ze in het potje eruit zagen.

De tweede kleur die ik jullie wil laten zien is deze rode kleur. Het is een klassieke rode kleur alleen zit hij bomvol met kleine, gouden glitters. Ik vind goud en rood zelf altijd een hele mooie combinatie dus dat is voor mij al een pluspunt. Verder kunnen je als je goed kijkt zien dat er ook nog wat rode glitters aan deze lak zijn toegevoegd om het helemaal af te maken.





 Ik vind deze lak echt supermooi! Een hele opvallende rode kleur met superveel glitters, i like it. Op de foto zijn de glitters niet helemaal goed zichtbaar maar in real life zijn ze zo mooi. Als ik nu naar de foto kijk lijkt de structuur van de lak wel een beetje op liquid sand, maar zo voelt hij helemaal niet aan. Een hele mooi lak die in twee laagjes perfect dekt.
 De derde lak die ik ga behandelen is de paarse kleur. De glitters in deze lak zijn hetzelfde als die in de rode lak hierboven. Alleen in plaats van goud heeft Hema hier gekozen voor zilveren glitters. Verder zijn er ook bij deze lak nog wat paarse glitters toegevoegd om het extra mooi te maken.

 Wauw wat vind ik deze kleur mooi! De kleur valt op je nagels wat lichter uit dan in het potje waardoor ik hem alleen nog maar mooier vind worden! De paarse kleur is goed zichtbaar maar tegelijkertijd zitten er ook ontzettend veel glitters in de lak. Jammer dat je op foto's niet kunt zien hoe mooi de glitters zijn als je je handen door het licht beweegt. Dit is echt de meest opvallende lak van de vier die ik hier laat zien en persoonlijk hou ik daar wel van. Als je iets echt opvallends op je nagels wilt zou ik voor deze lak kiezen. Hij is prachtig!









En dan zijn we alweer aangekomen bij het laatste lakje van dit artikel. Deze kleur vond ik er ontzettend mooi uitzien maar omdat het een lichte kleur is in combinatie met hele kleine glitters verwachtte ik er niet veel van. Toch wilde ik hem heel graag proberen omdat ik de kleur echt supermooi vond. Dit is eigenlijk de enige wat minder opvallende kleur uit de lijn, dus als je daarnaar opzoek bent is dit een goede keus!




Zo ziet de lak er op mijn nagels uit. Voor zo'n lichte kleur vind ik dat deze lak het er goed vanaf brengt. Zoals je ziet dekt de lak op de foto niet helemaal perfect dus als je dat wilt zul je toch echt drie laagjes hiervan moeten aanbrengen. Toen ik de lak opdeed zag ik trouwens pas dat de glitters in de vorm van hagelslagjes zijn. Geeft een heel leuk effect!



Ik ben echt ontzettend enthousiast over deze lakjes! Mooie kleuren, ontzettend veel glitter, goede dekking, langhoudend ( de lak blijft ongeveer 5 dagen zitten) en budget. Deze lakken kosten namelijk maar €3,- per stuk! Het enige nadeel aan glitterlak vind ik dat ze moeilijk te verwijderen zijn. Maarja, voor zo'n mooie lak heb ik dat wel over :)
Heb jij al een kleur uit deze lijn geprobeerd of ga je dat doen? En wat vind jij van deze nagellakken? Laat het me weten in de comments! :)
Veel liefs, Danique





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten