Pagina's

zaterdag 4 april 2015

2015

Hallo allemaal,
Het is al meer dan een jaar geleden dat ik voor het laatst iets op de blog zette. Het is wat mij betreft veel te lang geweest en daarom ben ik nu weer terug. Er is een hoop gebeurt afgelopen jaar en daar wil ik een beetje op terugblikken door terug te kijken naar de blogpost die ik maakte toen 2014 begon. Daarin vertelde ik over mijn doelen voor 2014 en vandaag vertel ik jullie of het me gelukt is om me aan die doelen te houden.




2014
- School
Mijn eerste doel op dit gebied was om over te gaan naar 4vwo en ik kan met veel trots zeggen dat dat gelukt is! Op het randje, dat wel, maar het is me gelukt. Ook vertelde ik dat ik het heel moeilijk vond om een profielkeuze te maken, dit heb ik wel moeten doen en uiteindelijk is het een economie-maatschappij profiel geworden. Als laatste schreef ik over het gala dat ik zou krijgen in 4vwo. Het is inmiddels alweer een tijdje geleden maar ik kan oprecht zeggen dat het een topavond was! Iedereen zag er supermooi uit en we hebben het heel gezellig gehad.
- Blog
Een doel voor mijn blog was dat ik meer artikelen wilde gaan posten. Dit is dus compleet mislukt, sorry guys. Een ander doel was om 50 volgers te halen op bloglovin. Ook dit is door het gebrek aan posts mislukt.
- Persoonlijk
Bij persoonlijk schreef ik als eerste dat ik heel graag naar London wilde. Dit heb ik helaas nog niet gedaan, maar er is een grote kans dat we dit jaar wel gaan! Ook schreef ik dat ik meer tijd aan mijn vrienden wilde gaan besteden. Ik weet niet zeker of dit helemaal gelukt is maar ik heb mijn best gedaan! Ik heb ook nieuwe vrienden gemaakt en geprobeerd vaker leuke dingen met ze te doen, het gaat me redelijk goed af!

Ik weet dat het al begin april is, maar toch wilde ik nog even mijn doelen voor 2015 op een rijtje zetten. Bij deze :)

2015
- School
Ik dacht dat het vorig jaar moeilijk was op school, maar dit jaar is nog veel erger! Ik ben nooit echt een held geweest op schoolgebied maar dit is wel echt belabberd. Ik ga dus gewoon als doel stellen om over te gaan naar 5vwo en alleen maar hopen dat het me gaat lukken. Ook ga ik over twee weken op een schoolreis naar Griekenland waar ik ontzettend veel zin in heb!
- Blog
Een doel ga ik hetzelfde houden als vorig jaar namelijk: meer blogposts schrijven. Op het moment geef ik niet zoveel om hoeveel mensen mij volgen dus daar ga ik ook geen doel meer van maken. Wel is mijn doel om meer over dingen te gaan schrijven die ik écht leuk vind en niet over wat anderen zouden willen lezen. Want zoals je hebt gezien, houdt ik het dan nooit vol!
- Persoonlijk
Deze vind ik moeilijk. Ik denk dat een groot doel van mij toch wel is om gewoon uit mijn comfort zone te stappen. Of dat nou gaat om vrienden, gebeurtenissen of zelfs presentaties. Ik wil vaker dingen gaan proberen die ik normaal niet zou doen!

Ik hoop dat jullie het weer een leuke post vonden en dat iedereen een geweldig 2015 heeft!
Veel liefs, Danique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten