Pagina's

zaterdag 11 april 2015

Winter Wonderland

Hallo allemaal,
Op het moment dat ik dit typ begint het eindelijk weer een beetje mooi weer te worden. Ondanks dat ik echt ontzettend veel hou van dit goede weer wil ik met jullie toch nog iets delen. Toen er voor het laatst sneeuw lag ben ik er met mijn camera op uit gegaan om foto's te maken. Ik ben totaal geen professional dus verwacht niet te veel :) Toen ik vorig jaar april jarig was heb ik geld gekregen om mijn eerste camera te kopen, het is een Canon 1200D geworden. Ik vind hem echt superfijn en heb er al ontzettend veel foto's mee gemaakt! In het begin was het nog wel even zoeken met al die instellingen die je kunt doen maar inmiddels begin ik het behoorlijk onder de knie te krijgen. Deze foto's wilde ik graag met jullie delen omdat dit ongeveer de eerste foto's zijn waarvan ik vind dat ze echt heel goed gelukt zijn. Hopelijk vinden jullie ze ook mooi!













Geen opmerkingen:

Een reactie posten