Pagina's

woensdag 27 mei 2015

Studiereis naar Griekenland!

Hallo allemaal,
Zoals ik jullie in eerdere posts heb verteld ben ik eind april op studiereis naar Griekenland geweest! Een hele week lang heb ik mogen genieten van dit mooie land. Leuke mensen, lekker eten en een mooie omgeving, een hele week lang! We maakten een rondreis en hebben ontzettend veel gezien en gedaan.


Zo hebben we bijvoorbeeld ontzettend veel musea en gebouwen bekeken. En natuurlijk hebben we ook genoeg tijd gehad om lekker naar het strand te gaan en te winkelen.
Op de derde dag dat we daar waren was ik ook nog jarig, inmiddels ben ik alweer 16. Het was vreemd om mijn verjaardag voor het eerst zonder familie te vieren maar het is er een geworden om nooit te vergeten! 
Deze week was een van de beste dingen die ik ooit heb meegemaakt, ik heb het zo leuk gehad!  Ik mis de groep en het land zo erg dat ik vandaag wat foto's met jullie deel om herinneringen op te halen! 











Veel liefs, Danique 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten