Pagina's

zaterdag 27 juni 2015

Monthly obsessions

Hee allemaal,
Aangezien het alweer bijna het einde van de maand is, leek het me leuk om wat van mijn favorieten van de afgelopen tijd te delen. Misschien komen jullie zo op leuke nieuwe ideeën of doen jullie wat inspiratie op voor de zomervakantie. Laten we snel kijken!


Muziek:
- Band --> Pentatonix
Mijn favoriete band op het moment is Pentatonix. Voor degenen die het niet kennen, Pentatonix is een groep van 4 jongens en 1 meisje die alles a capella zingen. Ze zingen veel popnummers, maken medleys en schrijven ook hun eigen nummers. Het youtube account waar zij hun video's opzetten heeft inmiddels meer dan 8 miljoen subscribers! In het linkje hieronder vindt je een video waarin een medley is gemaakt van verschillende nummers van het jaar 1300 tot 2010, hopelijk vinden jullie het net zo leuk als ik!

Kijk hier!

- Liedje --> Hurricane, The Vamps
Super vrolijk lied dat me altijd in een goede stemming krijgt. Deze moet je gewoon luisteren!

Kijk hier!

Plaats:
--> Griekenland
Deze lijkt me duidelijk. Na meer dan een maand kan ik nog steeds niet uitgepraat raken over hoe fantastisch mijn reis daar was. Met vriendinnen heb ik het er nog bijna dagelijks over en ik heb ook nog heel vaak de foto's teruggekeken. Griekenland was een duidelijke obsessie deze maand!

Boek:
Paper towns --> John Green
Ondanks dat ik het boek nog niet helemaal uit heb, ben ik er nu al helemaal fan van! In het boek zit veel humor, mysterie, spanning en hier en daar een vleugje romantiek. Ik wil geen spoilers geven dus ik ga niet over het verhaal zelf vertellen, maar ik vind het boek echt geweldig. Ik lees het trouwens in het engels en dat is goed te doen! Ik vind boeken altijd het best tot hun recht komen in de originele taal, vandaar dat ik engels lees. Als je van humor en mysterie boeken houdt is dit echt een aanrader!

Kleding:
Off-shoulder top --> Zara
Ik heb ontzettend lang getwijfeld voordat ik dit kocht, maar wat ben ik er blij mee! Dingen als "ik heb al brede schouders van mezelf" en "dat is niet wat ik normaal zou dragen" hielden me een lange tijd tegen, maar ik ben blij dat ik uiteindelijk toch besloten heb om dit te kopen!



Apps:
Spotify
Iemand die dit nog niet kent? Spotify is een ontzettend fijne muziekapp. Voor de premium versie die ik zo fijn vind moet je helaas wel betalen maar dan heb je ook echt wat! Ik kan thuis alle liedjes die ik later wil hebben opzoeken, in afspeellijsten zetten en delen met vrienden. Ook kun je afspeellijsten luisteren die zijn aangepast aan jouw mood op dat moment. Zo kun je ook weer heel veel leuke muziek ontdekken. Echt een aanrader!

Dit waren mijn favorieten van de afgelopen tijd, hopelijk heb ik je wat tips kunnen geven!
Veel liefs, Danique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten