Pagina's

zaterdag 2 november 2013

Hello November !

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/11132829/?claim=7r3xe9cx33f">Follow my blog with Bloglovin</a>
Hallo allemaal,
Ik weet niet wat jullie ervan vinden maar mijn zin in het najaar komt altijd pas met November ! De tijd daarvoor moet ik altijd nog even afkicken van de zomer haha. Geen zon meer, geen hoge temperaturen, geen leuke vakanties, geen ijsjes, geen korte broekjes, geen zee, geen strand..... Zucht daar ga ik weer hahaha. Maar in ieder geval komen mijn herfst/winter gevoelens nu wel wat meer naar boven en daarom deze blog over mijn needs/ dingen die ik leuk vind voor dit najaar !



Laten we beginnen met mijn eerste verslaving sinds het najaar begonnen is. Kaarsen ! Waarom ik dit zo leuk vind ? Ik vind kaarsen echt een ontzettend gezellige sfeer geven. Ook zien ze er vaak heel mooi uit en er zijn een paar geurkaarsen waar ik het liefst de hele dag boven hang om ze te ruiken ! Als ik kaarsen aanheb vind ik het gelijk een stuk meer sfeer geven. Dus weg met de sombere winterdagen en steek die kaarsen aan !


Zelf heb ik 2 kleine geurkaarsjes van Riverdale. Het zijn lichtroze kaarsjes en ik heb de geur Pink Champagne. Ze ruiken heel licht. Een beetje naar bloemetjes met een zoet geurtje eraan. Ze zijn 6 cm hoog en 3,75 per stuk. Dit waren mijn eerste geurkaarsjes van deze collectie van Riverdale. Ik denk alleen niet dat ik ze nog een keer ga halen want als je ze aansteekt ruik je ze bijna niet en gaan ze snel op. Verder heb ik nog een paarse kaars van de hema die ik gewoon heb voor de gezelligheid. En een hele mooie sierkaars die ik eigenlijk bijna nooit aansteek omdat ik het zonde van de kaars vind haha ! Weten jullie trouwens waar ik wel goede geurkaarsjes kan kopen ?
 Oke, op naar mijn tweede like dit najaar. Oversized truien! Ik ben waarschijnlijk niet de enige maar ik hou ontzettend van comfort kleding. Niet te netjes en vooral niet te strak. Ook ben ik een echt koukleum en dus zijn deze truien echt een goede aanwinst in mijn kledingkast ! Mijn 3 favorieten truien zie je hierboven.
Deze trui heb ongeveer anderhalve maand geleden gekocht bij de C&A. Ik vind het patroon van grijs en witte karteltjes echt superleuk ! Verder is de trui echt superwarm en heel erg zacht. En inderdaad, so lucky want volgensmij kostte hij maar 15/20 euro !


 Deze trui heb ik aan het einde van de zomervakantie al gekocht bij Primark. En tja, primark heeft niet lang dezelfde spullen dus ik weet niet zeker of deze nog verkrijgbaar is. Anyway, deze witte trui is bestrooit met mooie kraaltjes die samen sterren vormen. Verder zitten er wel kleine gaatjes in de trui dus moet je er iets onder doen. Ik ben echt ontzettend blij met deze trui !
Deze trui heb ik in de herfstvakantie gekocht bij COSTES in Den Bosch. Ik kwam voor het eerst bij deze winkel en ik was gelijk verkocht. Een superleuke winkel voor meisjes. En de prijzen vallen ook mee, ze zitten wel hoger dan prijzen dan bijvoorbeeld H&M, maar het is ook weer een stuk goedkoper dan een winkel zoals de Zara. Ja van mij mag deze winkel ook wel naar Nijmegen komen. Oke even over de trui, bordeaux rood met panterprint en superleuke leren strepen op de mouwen. Verder is de voorkant van de trui korter dan de achterkant wat een heel mooi model geeft. Dit is echt een van mijn favorieten aankopen !


 Ik ben ook helemaal fan van de herfstkleuren. Ik ben niet zo'n fan van het okergeel maar bordeaux rood doet het bij mij wel heel goed ! Ik heb eigenlijk niet zo heel veel spullen met deze kleur, maar mijn broek die je hier rechts ziet is echt mijn favoriete broek. Hij is van de H&M en hij zit heerlijk en past bijna overal bij. Verder heb ik nog een spijkerjasje van de Primark met bordeaux rode details erin die ik ook echt superleuk vind. Ik heb hem eerst nog even gebruikt als jas maar nu het echt kouder word gebruik ik hem nog als gewone outfit. En ik heb ook een telefoonhoesje met een soort vintage Amerikaanse vlag met bordeaux rode strepen. Verder heb ik nog een bordeaux rode nagellak van de Hema en een bordeaux

 rode lippenstift van de Kate Moss lijn van Rimmel London. 


Warme chocomel, sinterklaas, kerstmis, speculaas, pepernoten, sneeuw en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Ook al ben ik echt een zomermens, ik zie de leuke kanten van het najaar ook wel. Helaas is het deze keer niet zo'n lange post omdat ik proefwerkweek heb gehad en niet veel tijd had om een lange post te maken. Maar aankomende weken gaan we wat groter uitpakken. En dan als laatste, wat zijn jullie favorieten van het najaar ? Let me know in the comments !

Veel liefs, Danique
P.S. de link bovenin is om deze blog te claimen met mijn profiel op bloglovin. Als je bloglovin hebt volg ons dan !

1 opmerking: