Pagina's

zondag 24 november 2013

The sweater weather tag

Hey allemaal,
Vandaag hebben wij een tag voor jullie in een herfstachtig tintje. In deze tag worden namelijk allemaal vragen gesteld over de herfst. Wij zijn op het idee voor deze tag gekomen door Diana van disfordazzle. In haar video tagde zij iedereen die haar video bekeek om ook the sweater weather tag te doen. En dat gaan we dus doen ! Als je de video van Diana wilt bekijken, we zetten een link onderaan deze post. Laten we beginnen !



Vraag 1: Wat is je favoriete geurkaars ?
Danique: De eerste vraag is gelijk al een moeilijke keus haha. Ik heb eigenlijk niet echt een favoriete geurkaars omdat ik heel veel van geurkaarsen wissel. Ik wil er namelijk zo veel mogelijk uitproberen. Maar op dit moment zijn het toch mijn KFS & B candles in de geur lavendel. Het merk is niet heel bekend maar ik vind dat ze wel hele lekker geurkaarsen hebben ! Ik zal de link naar de site ook hieronder zetten, maar op de site vind je niet echt veel. Je kunt de kaarsen namelijk niet online bestellen op de officiele site en ik heb verder ook niks gevonden.
Kim: Ik heb eigenlijk nooit geurkaarsen gebruikt, dus ik heb er ook niet veel van. Sinds dit jaar heb ik  pas echt het gevoel van kaarsjes aanzetten en kopen in de meest lekkere en aparte geuren. Ik ben nog niet speciaal geurkaarsen gaan kopen op sites, maar ga dat binnenkort zeker doen!
Mijn lievelingsgeur is toch echt kaneel, ik vind het ook heerlijk als je er een beetje vanille doorheen ruikt.

Vraag 2: Koffie, thee of warme chocolademelk ?
Danique: Dit is voor mij geen moeilijke vraag. Ik ben namelijk geen fan van koffie en thee drink ik echt met mate. Waarom dan ? Dat weet ik eigenlijk ook niet, ik hou er gewoon niet zo van. Dus voor mij is het chocolademelk all the way ! Maar dan wel met een berg slagroom erop, want dat hoort erbij :)
Kim: Voor mij valt ook koffie meteen af, dat smaakt zo bitter! Thee vind ik de laatste tijd heerlijk, maar chocolademelk is zo gezellig bij de winter! Ik denk dat ik voor thee ga, omdat je allemaal verschillende smaakjes kan kiezen en het heel lekker is. Ik vind chocolademelk ook heel lekker hoor!

Vraag 3: Wat is je leukste herfstherinnering? 
Danique: Mmmm, mijn leukste herfstherinneringen zijn denk ik de tijden dat ik altijd knutselde met alles wat er in de herfst te vinden was. Met oma naar het bos om mooie dingen te zoeken en er later een herfststukje van te maken, met papa naar het bos om kastanjes te zoeken. Daar zouden we dan later een gat in boren en er een ketting van maken. Of spinnenwebben maken van kastanjes en touw. Ja, dat vond ik echt leuke tijden.
Kim: Vroeger gingen we bijna elke dag wandelen, vooral met de herfst. We vonden het heerlijk om een grote wandeling door het bos te maken, met de blaadjes te spelen en als we thuis waren was de chocolademelk niet te vergeten! De dingen die Danique zegt kloppen ook helemaal, maar dat geeft me nog steeds echt het herfstgevoel.

Vraag 4: Winged eyeliner of donkere lippen ?
Danique: Ik vind het allebei heel erg mooi ! Maar als ik moest kiezen zou ik voor de winged eyeliner gaan. Ik draag namelijk bijna iedere dag een winged eyeliner en ik vind donkere lippen nog net iets te heftig aangezien ik 14 ben en gewoon naar school moet. Als ik 's avonds iets leuks ga doen of ik ga iets anders buiten school om doen vind ik donkere lippen wel heel mooi, maar naar school is het gewoon niet zo praktisch :)
Kim: Mmm.. dit is een moeilijke. Ik draag heel soms winged eyeliner en donkere (of überhaupt gekleurde) lippen draag ik ook nooit. Als ik nu zou moeten kiezen zou ik voor de donkere lippen gaan, omdat ik dat heel mooi vind, vooral in de herfst. Bovendien kan je elke dag eyeliner, maar vind ik donkere lippen in de herfst iets speciaals en moois hebben.

Vraag 5: Wat is je favoriete herfstparfum ? 
Danique: Mijn favoriete parfum van dit moment is Dolce&Gabanna the one. Het is een wat zwaardere geur dan ik normaal zou dragen maar vooral voor de herfst vind ik hem echt heerlijk !
Kim: Mijn favoriete geur voor de herfst is Lady Gaga Fame. Ik gebruik deze parfum niet vaak, maar ik vind het een hele lekkere en warme geur hebben.

Vraag 6: Wat is je favoriete sweater ?
Danique: Tja, aangezien de naam van de tag was deze vraag wel te verwachten. Voor mij een moeilijke keuze want in de winter hangt mijn kast bomvol met sweaters. Ze zitten zo comfortabel en warm dat ik er niet genoeg kan hebben ! Maar als ik moet kiezen denk ik dat het toch mijn grijs met witte so lucky trui van de C&A is. Hij is voor nu nog een beetje warm maar ik denk dat ik hem heel veel ga dragen als het echt gaat vriezen! Als je de trui wilt zien kun je hem vinden in de blogpost Our favourites of in de link die ik hieronder zal zetten.
Kim: Sweaters, te groot, te klein, te kort, te lang, te dik, te dun. De perfecte sweater heb ik nog niet gevonden! Als ik nu zou moeten kiezen, zou het mijn Oui! sweater van de tally weijl zijn. Als poncho's hierbij ook meetellen, zou het sowieso de h&m poncho zijn, die zit echt heerlijk!

Vraag 7: Musthave herfstnagellak ? 
Danique: Voor mij is er geen andere optie dan te kiezen voor bordeauxrood en glitters. Ik hou ontzettend veel van bordeauxrood en niet alleen op je nagels, ook in kleren of op je lippen vind ik het supermooi ! En verder kan er tijdens de feestdagen natuurlijk geen glitternagellak in  je stash ontbreken !
Kim: Voor mij is de keuze ook snel gemaakt. Bordeauxrood is prachtig in de herfst en ziet er geweldig uit. Ik geniet er stiekem altijd een beetje van als iemand bordeauxrode lippen of nagels heeft.

Dit waren alle vragen uit deze tag alweer ! En bij deze taggen wij iedereen die deze post leest om hetzelfde te doen !
Veel liefs, Kim en Danique

1 opmerking: